نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

امروزه اینستاگرام یکی از قدرتمند ترین شبکه های اجتماعی در بخش مارکتینگ تشخیص داده شده است. یکی از جذابیت های این شبکه وجود تصاویر جذاب و امکان هدایت مشتری به فروشگاه اینترنتی است که باعث شده همه به دنبال افزایش بازدید پیج خود در اینستاگرام باشند.

خرید ویو اینستاگرام

به همین دلیل است که با افزایش دنبالکننده ها (فالوور ها) و افزایش بازدید پیج اینستاگرام در اصل به مشتریان خود افزوده ایم. حتی در نسخه جدید اینستاگرام امکان تیدیل پیج افراد به یک فروشگاه کامل اینترنتی نیز فراهم شده است.

چطور بازدید واقعی اینستاگرام خود را افزایش دهیم؟

قطعا خرید فالوور و لایک راهکار خوبی برای جذب و اعتماد سازی کاربران در این شبکه اجتماعی است، اما برای افزایش فروش و افزایش بازدید در اینستاگرام اثری نخواهد داشت.

برای افزایش بازدید اینستاگرام باید از سرویس های انتشار دهنده یا همان ربات های اینستاگرام استفاد کرد و پاسخ دهی منظم به دایرکت را نیز نکت بسیار حائز اهمیتی است.

داشتن پیجی فعال با تصاویر و ویدئو های با کیفیت، همچنین استوری های حاوی آفر های ویژه باعث افزایش و انتشار خودکار پیج اینستاگرام شما و حضور پیدا کردن در بخش اکسپلور اینستا و در نتیجه افزایش فالوور ها و بازدید پیج شما خواهد شد.

افزایش بازدید اینستاگرامافزایش بازدید اینستاگرام

فالوور و لایک های واقعی و تاثیر گذار

همانطور که در بخش قبلی مطالعه کردید هدف اصلی افزایش بازدید اینستاگرام داشتن فالوور و در نتیجه لایک های واقعی است. به دلایل وجود سیستم امنیتی و زد ربات قدرتمند اینستاگرام کار ربات های تبلیغاتی شتاب دهنده و ارسال لایک و کامنت خودکار با اخلال مواجه شده است و بهترین راه در حال حاضر داشتن پیجی فعال و با کیفیت است تا به جذب و اعتماد کاربران منجر شود.

افزایش بازدید استوری و IGTV اینستاگرام

برای افزایش یازدید استوری در اینستاگرام کافیست استوری های مفید و جذاب منتشر کنید، پیج خود را بر روی حالت خصوصی قرار ندهیدو یا از بیزینس پیج استفاده کنید، پست های مرتبط با استوری بگذارید و سعی کنید دیگران را تگ کنید.

آی جی تی وی (IGTV) نیز قایلیتی در اینتاگرام است که به انتشار فیلم های طولانی تر کمک می‌کند. برای افزایش بازدید واقعی این سرویس در اینستاگرام نیز باید از محتوای مفید و جذاب استفاده کنید تا خود کاربران پست شما را شیر کنند ویا دوستانشان را برای دیدن پست شما تگ نمایند.

افزایش بازدید اینستاگرام واقعی



:: برچسب‌ها: وب,نت,وبسایت,اینستا,اینترنت,درگاه,سایت,اینستاگرام,مارکتینگ ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 مهر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : پیمان احمد پور

دتکتورهای گاز پروسنس، بهترین برند آشکارساز برای صنعت ایران به شمار میروند. این دتکتورها نه تنها از لحاظ قیمتی بسیار پایین تر از رقبای خود از برندهای دیگری نظیر درگر و هانیول هستند، بلکه از تکنولوژی کاملا اروپایی برخوردار بوده و دارای نوین ترین و معتبرترین استانداردها و تاییدیه های بین المللی نظیر اتکس، EICEx و … می باشند.

گواهینامه و استاندارد های آشکار ساز گازی پروسنس

دتکتورهای پروسنس می توانند با بالاترین امنیت در زون های طبقه بندی شده اتکس نصب شده و مورد استفاده قرار گیرند. کد استاندارد اخذ شده برای هر یک از سری های پروسنس کمی تفاوت دارد؛ اما به طور کلی تجهیزات صنعتی این برند تحت کتگوری 2 اتکس دسته بندی شده و کاملا ضدانفجاری هستند. از این رو، میتوان از آن ها در محیط های زون 1، 2 و نیز زون معدنی و فوق صنعتی M2 با بالاترین امنیت ممکن استفاده نمود.

ردیاب گاز پروسنس اروپایی با خدمات پس از فروش

یکی از بهترین و جالبترین قابلیت های این آشکارسازها، امکان تعویض سنسور و نیز نمایشگر در صورت نیاز میباشد. بدین ترتیب، حتی در صورت اتمام طول عمر و یا خرابی سنسور، به آسانی میتوانید به جای خرید تجهیز، صرفا سنسور را جایگزین نمایید که باعث کاهش شدید هزینه ها خواهد شد. همچنین، موضوع تجهیزات تقلبی و نیز استوک در برند پروسنس به هیچ وجه مطرح نبوده و امکان بررسی اصالت تجهیز در هر لحظه ای که مایل باشید، وجود دارد.

گواهینامه و استاندارد‌های دتکتور گاز پروسنس

به دلیل همکاری مستقیم آداک فرآیند سپهر با پروسنس به عنوان تنها مرکز تخصصی تامین تجهیزات این برند در ایران، زمان تامین تمامی دتکتورها و یا قطعات جانبی ردیاب های گاز پروسنس در آداک فرآیند سپهر، کمتر از سه هفته کاری است! برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی کاملا رایگان، با ما در تماس باشید.

خرید دتکتور گازی

 



:: بازدید از این مطلب : 257
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مهر 1401 | نظرات ()