براساس همین دغدغه و برای پاسخگویی به آن، نرم افزارها و ایده های بسیاری طراحی شده و بوجود آمدند. اما به دلیل داشتن مشکلاتی مانند واقعی نبودن فالوورهایی که توسط آنها جذب اکانت ها می شدند و یا به اصطلاح فیک بودنشان کارایی خوبی نداشتند.

یکی از راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام، که در مقاله 20 راه افزایش فالوور واقعی اینستاگرام نیز دیدیم ، افزایش فالوور از طریق ربات اینستاگرام است.

ربات اینستاگرامربات اینستاگرام

ربات اینستاگرام چیست؟

بعد از ارائه شرح مختصری از اینستاگرام و نرم افزارهای افزایش فالوور نوبت به بیان توضیحاتی در خصوص ربات اینستاگرام می رسد. اینکه چیست و چه می کند!

ربات اینستاگرام ، رباتی است که روزانه تمامی کار هایی که در بالا ذکر شد را بدون ذره ای معطلی و استراحت 24 ساعت روز 7 روز هفته و 365 روز سال برای شما انجام دهد. با این کارش باعث افزایش بازدید واقعی پیج شما میشود و شما نیز میتوانید به راحتی پیجتان را به آن بسپارید و با خیال راحت به کار های دیگر خود رسیدگی کنید!

خرید پکیج اکسپلور

در واقع کارکرد ربات اینستاگرام بالا بردن فعالیت اکانت اینستاگرام شماست که این امر در نهایت منجر به افزایش بازدید اکانت و پست های شما می شود. وظایفی که ربات های اینستاگرامی قادر به انجام آنها هستند متغیرند. برای قابل فهم تر شدن مسئله فرض بگیریم که شما یک کارمند استخدام کرده اید که به صورت 24 ساعته فعالیتهای معین شده از طرف شما را انجام دهد. که با انجام این فعالیت ها موجب افزایش و بالا رفتن فعالیت اکانت شما می شود. و علاوه بر اینکه فالوورهای واقعی و هدفمند به اکانت شما جذب می شوند بلکه با بکاربردن ربات اینستاگرام، ویو، لایک و مهم تر از آن میزان بازدید پست های شما افزایش چشمگیری می یابد و چندین برابر می شود.

تفاوت ربات اینستاگرام با برنامه های افزایش فالوور چیست؟

تفاوت ربات اینستاگرام با برنامه های افزایش فالوورتفاوت ربات اینستاگرام با برنامه های افزایش فالوور

از جمله نکات متمایز کننده ربات اینستاگرام از نرم افزارهای افزایش فالوور اینستاگرام این نکته است که روش آنها برای افزایش فالوور، وارد کردن مستقیم فالوورها به اکانت شما بود که این فالوور ها واقعی نبوده و به اصطلاح فیک هستند و در پیشرفت پیج شما هیچ نقشی نداشتند. اما این کار در ربات اینستاگرام به صورت غیر مستقیم انجام می شود به این نحو که با استفاده از ترفندهای خاصی اکانت های هدف شما را، به فالو کردن اکانت شما بنا به تمایل خودشان ترغیب می کند که در نتیجه آن، تعداد فالوورهای واقعی و میزان لایک اکانت شما افزایش خواهد یافت.

در پیج هایی که ماهیت تجاری دارند و از ربات استفاده می کنند این ربات ها با انجام اتوماتیک فعالیت هایی مانند لایک کردن، فالو ، کامنت گذاشتن و ... پیج تجاری مورد نظر را جلوی چشم کاربران بسیاری برده و اینگونه برای آن، کار تبلیغ و بازاریابی انجام می دهند و موجب بیشتر دیده شدن پیج می شوند.

خرید ویو پست اینستاگرام

اکنون به این سوال بر می خوریم که ربات اینستاگرام با انجام چه فعالیتهایی موجب افزایش یافتن فالوورهای واقعی اکانت ها می شود؟

یک ربات اینستاگرامی به گونه ای زمانبندی شده و هدفمند، همه فعالیتهای اصلی و پایه ای اینستاگرام مانند لایک، فالو، آنفالو، کامنت، فرستادن دایرکت و ریپلای کردن استوری را به انجام می رساند. مقصود از فالوورهای جذب شده هدفمند این است که به عنوان مثال شما می خواهید ربات اینستاگرام، فالوورهایی را جذب اکانت شما بکند که منحصر به شهر یا مکان خاصی باشند مثلا ساکن تهران باشند یا تمایل دارید که فالوورهای جذب شده شما متعلق به صنف یا شغل بخصوصی باشند یا حتی می خواهید تفکیک جنسیتی را اعمال کنید و یا بسیاری از هدفمندسازی های دیگری که ربات اینستاگرام قابلیت اعمال آنها را در اختیار شما گذاشته است، برخوردار شوید.

فعالیت های ربات اینستاگرام:

  1. ارسال لایک و فالو
  2. ارسال کامنت و دایرکت
  3. حذف فالوور فیک
  4. ریپلای استوری
  5. ارسال پست زمانبندی شده
  6. تکرار پست
  7. جذب فالوور هدفمند
  8. تفکیک جنسیتی
  9. کار بر روی لوکیشن
  10. آمار جذب
  11. توقف خودکار
  12. مدیریت کامنت و دایرکت

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

حال به این پرسش که چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم خواهیم پرداخت.

مسلما داشتن فعالیت مستمر در اینستاگرام و معرفی محصولات و خدمات در آن، کاری سخت و زمانبر است. اما استفاده کردن از ربات همه کاره اینستاگرام می تواند کار شما را راحت تر کند. شما با بهره گیری از ربات اینستاگرام می توانید به صورت خودکار و بدون نیاز به صرف وقت و اینترنت از طرف خودتان، یک سری از فعالیتهایی که منتهی به افزایش فالوور پیج شما می شود را انجام دهید.

خرید پیج اینستاگرام واقعی

هنگامی که فردی از طرف شما فالو می شود یا عکسش توسط شما لایک می خورد و یا اینکه کامنتی به وسیله شما برای پستش گذاشته می شود بدیهی است که ترغیب شود تا دریابد که چه کسی بوده است؟ بنابراین برای پی بردن به این موضوع به پروفایل شما خواهد آمد و اگر رضایتش جلب شود شما را دنبال خواهد کرد.

ربات همه کاره اینستاگرام با هوشمندی تمام، همه این فعالیتها را برای شما به نحو احسن انجام می دهد. به این معنی که روزانه به طور متوسط حدود چندین لایک و فالو و کامنت بوسیله پروفایل شما برای هدف های مشخص شده از جانب شما ارسال می نماید. و این امر سبب اشتیاق افراد بیشتری برای دنبال کردن شما می گردد.

این ربات ها بسیار هوشمندانه عمل می کنند و اگر شما بخواهید این کارها را به صورت دستی در طول روز انجام دهید، مطمئنا اکانت شما از طرف اینستاگرام مسدود می شود اما برخی ربات ها از قابلیتی برخوردارند که در صورت استفاده از آنها به هیچ وجه اکانت شما مسدود نخواهد شد.

نحوه ارائه ربات های اینستاگرام اغلب به صورت تحت وب و ماهیانه است. و از لحاظ قیمتی نیز نحوه محاسبه آنها مبتنی بر استفاده ماهیانه است. و همه ی ویژگی های پنل های آنها به یک صورت است.

مزایای استفاده از ربات اینستاگرام نسبت به روشهای دیگر

مزایای ربات اینستاگراممزایای ربات اینستاگرام

از حسن های استفاده از ربات اینستاگرام می توان به افزایش سرعت دنبال کنندگان پیج شما اشاره کرد. معمولا با بهره گیری از قابلیت های ربات های همه کاره اینستاگرامی قادر خواهید بود تا فالوورهای واقعی و ایرانی به میزان 1500 تا 5000 عدد در ماه را جذب کنید.

از مزیت های دیگر ربات های اینستاگرام می توان به عملکرد مستقل و خودکار آنها اشاره کرد. در استفاده از ربات های اینستاگرام نیازی به وصل شدن به اینترنت و روشن نگه داشتن کامپیوتر وجود ندارد. تمام کارها توسط ربات اینستاگرام مطابق با تنظیماتی که شما تعیین کرده اید انجام می شود. حتی هنگامی که شما خواب هستید ربات شما فعال خواهد بود.

از جمله قابلیت های دیگر ربات اینستاگرام توانایی گزارش گیری کامل آن است. به این نحو که شما قادر هستید به صورت روزانه گزارش تکمیلی از عملکرد ربات خود دریافت کنید. و بفهمید که ربات شما چند نفر را فالو کرده، چه تعداد کامنت گذاشته، تعداد کسانی که شما را دنبال کرده اند و چه تعداد شما را آنفالو کرده اند و ... .

بهترین سایت های افزایش فالوور

یکی از بهترین مزایای ربات اینستاگرامی، قابلیت هدف گیری آن روی یک محدوده مشخص است. این قابلیت به شما امکان می دهد تا بتوانید یک منطقه یا محله خاص را با کمک نقشه موجود معین نمایید و تنها با کاربران و مخاطبانی وارد تعامل شوید که در محدوده خاص شما قرار دارند. این قابلیت ربات های اینستاگرامی بیشتر برای پیج هایی که فروش و ارائه محصولات و خدمات آنها به شکل بومی است کاربردی و ارزشمند خواهد بود.

ویژگی های بهترین ربات اینستاگرامی

ربات های اینستاگرامی از طریق سایت های زیادی ارائه می شوند که هر کدام از ویزگی های خاصی برخوردارند. اما بهترین ربات اینستاگرام باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

1.انواع تعامل

ربات اینستاگرامی که می خواهید انتخاب نمایید باید از قابلیت های زیر برخوردار باشد:

لایک کردن پست ها، ارسال دایرکت، نگاه کردن استوری ، یپلای کردن استوری، حذف فالوور فیک، کامنت گذاری روی پست ها، فالو کردن و آنفالو کردن مخاطبان هدف گذاری شده از طرف شما.

2.هدفگیری

از خصوصیات خاص و منحصر به فرد ربات های اینستاگرامی هدف گیری هوشمندانه آنهاست. باید رباتی که انتخاب می کنید قابلیت هدف گیری های خاصی را داشته باشد از جمله :

امکان برقراری تعامل با کاربران یک محدوده خاص، شهر یا استان، برقراری تعامل با کاربران هدف گذاری شده بر طبق هشتگ های خاص و ایجاد تعامل با فالوورهای یک پیج خاص.

چطور فالوور بخریم

3.تنظیم سرعت فعالیت

تنظیم سرعت فعالیتهای محول شده به ربات اینستاگرامی یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که ربات انتخابی شما باید داشته باشد. سرعت لایک، فالو و کامنت گذاری باید مطابق خواست شما تنظیم گردد. در غیر اینصورت پیج شما دائما بلاک خواهد شد.

4.تنظیم دقیق رفتار ربات

تنظیم دقیق کنش ربات باید مطابق با آنچه که مورد نظر شماست انجام شود. برای مثال ربات اینستاگرامی منتخب شما باید شامل این قابلیت باشد که اگر شما تمایل داشتید که لوکیشن خاصی را دنبال کند و کاربران تنها آن را فالو کنند، ربات باید به طور دقیق این کار را انجام دهد و از انجام فعالیت های دیگری مانند لایک کردن و کامنت گذاشتن خودداری نماید. یا به عنوان مثال چه کامنت هایی را چه زمانی و کجا و برای چه پست هایی بگذارد.

5.دارا بودن هدف گذاری هوشمندانه برای فالو کردن

رباتی که انتخاب کرده اید باید دارای قابلیت هدف گیری هوشمندانه و حرفه ای برای فالو کردن باشد. برای مثال باید دارای این ویژگی باشد که اگر هر شخصی که شما را لایک کرد فالوش کنید و یا اگر فقط کامنت گذاری کرد ربات آن را فالو نماید.

6.داشتن امنیت بالا

داشتن امنیت ربات اینستاگرام یکی از فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب آن است. رباتی که انتخاب می کنید باید دارای ویژگی عدم مسدودیت اکانت های اینستاگرام باشد. در اغلب ربات های همه کاره اینستاگرامی کد نویسی آنها به گونه ای است که موجب می شود اینستاگرام به فعالیتها و عملکردهای اکانت ها شک نکرده و آنها را مسدود نکند.

7.داشتن تعامل طبیعی با کاربران

رباتی که انتخاب می کنید باید دارای قابلیت برقراری تعامل طبیعی با کاربران باشد تا بتواند در جذب و نگه داشتن فالوورهای هدفمند بیشتری موفق عمل کند.

8.گزارش دادن لحظه ای و دقیق

از امکاناتی که باید ربات اینستاگرامی مورد استفاده شما از آن برخوردار باشد ارائه دادن گزارش های دقیق و لحظه ای از تعاملات انجام گرفته شده است. اینکه چه میزان لایک انجام شده، چه تعداد فالو انجام گرفته است، و چه تعدادی کامنت زیر پست ها گذاشته شده است. باید به صورت دقیق گزارش شوند.

هم چنین باید گزارش کاملی از کسانی که شما را فالو کرده اند ارائه دهد. برای مثال چه میزان از کسانی که ربات از طریقراه های مختلف با آنها وارد تعامل شده به فالوور پیج شما تبدیل شده اند.

9.فرستادن دایرکت اتوماتیک

فرستادن دایرکت خودکار از بهترین مزایای ربات های اینستاگرامی است. شما قادرید ربات اینستاگرامی خود را به گونه ای تنظیم نمایید که در هنگام فالو یا لایک شدن شما توسط فردی، دایرکتی از جانب شما به صورت اتوماتیک برای او فرستاده شود. این دایرکت می تواند حاوی پیغام تبلیغاتی شما باشد یا شامل یک پیام خوشامدگویی برای فالوور جدید.

9.آنفالو خودکار

در بسیاری از ربات های اینستاگرام امکان آنفالوی اتوماتیک تعبیه شده است. به این معنی که در حالتی که شما توسط یکی از فالوورها آنفالو شوید به محض انجام شدن این کار، به صورت خودکار شما هم می توانید او را آنفالو نمایید.

10.پشتیبانی آنلاین

ربات های اینستاگرامی باید دارای پشتیبانی باشند تا اگر احیانا هنگام استفاده از ربات اینستاگرام دچار مشکل شدید باید بتوانید با یک متخصص پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و مشکلتان را حل نمایید.

بررسی بهترین ربات اینستاگرام در ایران

بررسی ربات های اینستاگرامی از طریق نظرسنجی کاربرانبررسی ربات های اینستاگرامی از طریق نظرسنجی کاربران

همانطور که در تصویر بالا نیز میبینید، بهترین ربات اینستاگرام در چند سال اخیر (توسط نظرسنجی کاربران) ربات اینستاگرامی اینبو هست، که هم دارای پشتیبانی عالی و رایگان و هم دارای قابلیت حذف فالوور فیک پیج شما و هم دارای اپلیکیشن اندروییدی میباشد.


قابلیت های ذکر شده از ویژگی های ضروری یک ربات هوشمند اینستاگرامی هستند. در یک ربات با قابلیت های بالا علاوه بر ویژگی های فوق، امکانات و توانایی های دیگری نیز می تواند وجود داشته باشد که از جمله ی آنها می توان به کپشن نویسی اتوماتیک، گردآوری اطلاعات از اینستاگرام، تحلیل و آنالیز پیج های رقیب، نشان دادن عکس العمل به افرادی که پیج شما را لایک کرده اند، پشتیبانی از پروکسی، تکرار فعالیتهای تعیین شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب، انجام عملیات بر روی استوری، ادیت کردن تصاویر، واترمارک دار کردن تصاویر، مدیریت اکانت های اینستاگرامی به تعداد بالا و ... اشاره کرد.

https://justpaste.it/4ocrk